STAND VAN ZAKEN NA 11 DAGEN

Foto genomen door Greetje van Buggenhout


11 dagen geleden ben ik met deze blog begonnen. Ik liep al lang met deze gedachte rond maar twijfels en angst weerhielden me ervan om eraan te beginnen want je legt toch je ziel bloot op het wereldwijde web. En wie zit er nu op mijn levenslessen en verhalen te wachten?

Omdat ik vijf jaar geleden de nodige steun en kracht in boeken en op het internet vond, wou ik uit dankbaarheid iets terug doen, een boek schrijven en bloggen.
Mijn filosofie: ‘Als ik met mijn verhaal maar 1 iemand een hart onder de riem kan steken dan is mijn missie geslaagd.’

Deze namiddag had ik mijn 1000ste view op mijn site. Ik had nooit verwacht dat ik zoveel positieve reacties zou ontvangen. Sommigen schrijven me dat mijn verhaal hun ontroerd heeft en anderen zeggen me dat het zo herkenbaar is wat ik schrijf. Van oude buren hoor ik dan weer dat ze het super vinden en dat het vele herinneringen naar boven brengt en dat ze hopen dat ik verder blijf schrijven. Allemaal lieve reacties waarvoor "dikke dankjewel".
Doordat ik nu dagelijks met deze blog en mijn Facebookpagina “Filie leef nu” bezig ben, gaat er een droom in vervulling. Mijn droom om te inspireren en te motiveren. Ik dacht dit enkel met een boek te kunnen doen maar ik bereik via mijn blog en Facebook vele meer mensen dan ik had verwacht en ik krijg direct feedback terug.

Link naar mijn Facebookpagina: https://www.facebook.com/leefnu.filie.9

Toen ik een tiener was, las ik elke week ‘De Joepie’ en keek ik extra uit naar de rubriek waar je advies kon vragen. Ik las alle vragen en antwoorden en bij elke vraag had ik ook een antwoord klaar. Ik droomde ervan om die mensen bij te staan met goede raad. Niet omdat ik dacht dat ik de wijsheid in pacht had maar omdat ik zo graag wou helpen en motiveren. En ook een beetje omdat ik graag mijn mening geef 😉

Dus bij deze lieve volgers en toevallige bezoekers duizend keer bedankt omdat jullie de moeite doen om mijn posts te lezen. 

Terwijl ik dit schrijf, staat de stand ondertussen op 1029.

    
         




Ik wil ook graag Greetje Van Buggenhout bedanken voor het maken van bovenstaande foto.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN