ZIJN WIE JE WILT ZIJN


Hoofdpijn en vermoeidheid, zouden dat bijwerkingen van het vaccin zijn of is het gewoon een signaal dat ik wat gas moet terugnemen? Ik sta in 6de versnelling om mijn cursus af te krijgen. Werken en studeren vraagt toch de nodige discipline. Nog 5 hoofdstukken en ik ben klaar. Bij elk hoofstuk hoort de nodige studie, voorbereiding en zoektocht naar een geschikte kandidaat om te oefenen . Nadien volgt dan een zeer uitgebreid verslag. Ik vind het zo jammer dat ik momenteel minder tijd heb voor mijn vrienden en mijn blog en dan zwijg ik nog over mijn boek en het afwerken van nummer twee en drie. Maar ik kan beter nu doorwerken, nu ik toch niet op stap kan gaan, zodat ik weer meer tijd heb wanneer de horeca terug opengaat. En het is zoals Oprah Winfrey in haar quote zegt:


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN