YoY4LIFE

 


Vandaag wil ik eens een leuke dame en haar Facebookgroep in de picture zetten. Yolanda is een hele lieve dame die net zoals ik de wereld een beetje mooier wilt maken door haar kennis te delen. Jullie weten dat ik een enorme interesse voor Chinese astrologie heb en zij weet daar toevallig heel veel van en bij haar kan je terecht voor workshops, coaching en meditatie. En iedereen kan lid worden van haar facebookgroep waar ze dagelijks gratis haar kennis, tips en tricks over Feng Shui, Chinese astrologie en meer deelt. Dus zeker een aanrader voor al wie zich wil laten inspireren en net zoals ik interesse heeft voor de wonderlijke wereld van BaZi. 

 De link 👉https://www.facebook.com/groups/yoycommunity

Jammer genoeg, heb ik de komende weken minder tijd omdat ik aan de laatste lootjes van mijn cursus life coach bezig ben. Dus momenteel kan ik deze passie even niet verder beleven. Ja, mijn probleem is dat ik altijd heel veel wil doen, dat alles snel moet gaan en dat ik maar geen kennis genoeg kan hebben. Het ene is nog niet af of ik ben al met het andere bezig. In mijn boek schreef ik al dat mijn valkuil te veel hooi op mijn vork nemen is en ik kan dat maar niet afgeleerd krijgen want eenmaal ik vertrokken ben, ben ik bijna niet te stoppen. Het is een mes dat aan twee kanten snijdt want ik leer veel bij maar doordat ik te veel en te snel wil gaan, vergeet ik soms onderweg te genieten. Maar ik ben me ervan bewust en af en toe trek ik toch aan de noodrem zoals vandaag. Het was een prachtige zonnige dag en na mijn werkuren ben ik even gaan uitblazen op mijn terras. En nu weer verder studeren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN