SHARE LOVE


Hallo hier ben ik weer. 
Ik heb geen tijd gemaakt om te bloggen en te lezen dus ik heb nog heel veel in te halen. Ik dacht dat ik vorig jaar weinig tijd had maar dit jaar spant de kroon. Eigen schuld dikke bult. Ik ben vier dagen ondergedompeld geweest in een BaZi training van Joey Yap.  Ik ben zo ontzettend gepassioneerd door Chinese astrologie, het is te gek voor woorden. En wie mij kent weet dat ik net zoals een sneltrein ben die bijna niet te stoppen is eenmaal die op dreef is. Dit is trouwens een typisch kenmerk van yang vuur (de zon) die is niet te stoppen en komt steeds terug. Een beetje zoals het Duracell konijntje maar in mijn geval een speels hondje dan.

Deze ochtend heb ik even tijd gemaakt om de krant te lezen en ik vind het degoutant te lezen dat een homo in de val gelokt werd door drie minderjarigen. Ik dacht we de decennia van de bekrompen geesten en waar iedereen in de kast moest blijven zitten wel voorbij waren. Straffer nog het explosief interview van prins Harry en Meghan over het racisme binnen het Britse koningshuis en dit in een tijd waar Kamala Harris de eerste vrouwelijke en gekleurde vicepresident is.

De wereld zou zo vele mooier zijn als we elkaar allemaal wat meer respect en liefde zouden geven. En de eerste stap naar een betere wereld begint bij jezelf en ook bij weten wie je bent. En over dat weten wie je bent, schrijf ik donderdag meer. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN