DAG 1 NA ASTRAZENECA




Je leest nogal wilde verhalen op social media en in de krant over dat vaccineren en op Facebook zag ik enkele mensen posten dat ze zich niet zo goed voelden en zeer grieperig waren na de AstraZenica prik. Dus proactief zoals ik ben, dacht ik niet met mij en ik nam gisteren de nodige voorzorgen. Alle boodschappen en belangrijke dingen werden gedaan zodat ik dit weekend rustig ziek kon zijn want na het lezen van al die negatieve berichten, ging ik ervan uit dat ik vandaag misschien strike in bed zou liggen. Ik heb maar een halve dosis medicatie nodig om groggy te zijn.

Het is ook bewezen dat positieve mensen een sterker immuunsysteem hebben en ik moet zeggen dat mijn soldaten wel bij de elite horen want ik voel niets. 0,00000% mag ik niet zeggen want ik voel waar ze de prik gezet hebben en ik heb een beetje hoofdpijn maar dat heb ik ook na mijn jaarlijkse griepprik. Dus lieve mensen, wees niet bang, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. 

Ik had ook mijn twijfels maar heb doorgezet om over mijn ervaring te kunnen schrijven. Vandaag kan ik met trots zeggen dat ik ondanks mijn 'jeudige' leeftijd en ondanks ik geen risicopatiënt ben toch tot de 721.826 mensen behoor die hun eerste vaccindosis kreeg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN