WANDELCOACH


Oh wat is het leven mooi als de zon schijnt. Ze kwam op het juiste moment want ik had het even nodig om mijn verstand op nul te zetten en de zon zijn stralende werking te laten doen. Sinds lange tijd genoot ik nog eens van mijn koffie buiten op mijn terras en ondertussen voelde ik de energie zo binnenkomen. Ik werd er rustig van en kreeg onverwachts antwoord op enkele vragen die mijn hoofd de laatste dagen zeer onrustig maakten.

Ik eindigde deze mooie zonnige namiddag met een gezellige wandeling met Victoria die ik al een tijdje niet meer gezien had. Het was een zeer inspirerend moment met een mooie zonsondergang en terwijl ik op het einde van de wandeling genoot van moeder natuur, besefte ik welke richting ik uit wou. Waar krijg ik energie van en wat maakt mij blij? Wandelen en ondertussen een goed gesprek voeren en luisteren naar het verhaal van mijn wandelbuddy. Ik studeer voor life coach en dat gecombineerd met wandelen  =  wandelcoach. 

Weer een inzicht dat spontaan binnenkwam en dit enkel door het zonnetje en door te gaan stappen in het park. En wat staat er vandaag toevallig op de scheurkalender? 






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN