CHUBBY IS THE NEW BLACK

Goed nieuws voor al degenen die een beetje worstelen met enkele vetrolletjes want in het nieuwe tijdperk wordt mollig zijn het nieuwe schoonheidsbeeld.

SwimsuitsForAll.com

Ik volgde vandaag een webinar over Qi Men Dun Jia, Chinese Astrologie en ik was aangenaam verrast toen Iverson Lee plots zei: "Chubby is the new black". Stop met skinny te willen zijn en je uit te hongeren want mollig zijn wordt hot. Gedaan met al die skinny modellen, lang leve de love handles. Dat klonk natuurlijk als muziek in mijn oren want ik wou juist twee kilootjes kwijt. 

Van mijn goede voornemens om mijn huistaak af te werken, kwam weer niets in huis. Ik werd afgeleid door een post over Feng Shui en eindigde met een webinar van bijna 2 uur over Qi Men Dun Jia. Ik vind dit allemaal zo fascinerend en zou er graag alles over willen weten. Maar eerst mijn cursus life coach afwerken en dan zien we wel. 

Ik weet niet hoe het komt maar ik blijf een bezige bij die van alles wilt proeven en die super enthousiast nieuwe dingen wilt leren. Spijtig genoeg zijn er maar 24 uur in een dag. Zo ontdekte ik vandaag niet alleen dat mollig zijn weer in is maar ik leerde ook Iverson Lee kennen. Ik had er nog nooit van gehoord en hij wist me enorm te boeien. En op zijn pagina vond ik onderstaande spreuk die zo toepasselijk is.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN