MY E-BOX

Ik kan het nog altijd niet geloven dat ik nu al mijn inenting krijg terwijl vele ouderen en mijn leeftijdsgenoten nog geen uitnodiging gekregen hebben. Ik heb deze wel via My-ebox ontvangen. Dat is een beveiligde elektronische brievenbus van de overheid, zou dit de reden zijn omdat de brieven ergens nog onderweg zijn? Of is het misschien omdat ik op de valreep net geen 56 ben voor prik nummer 2 gezet wordt? Joost of liever Vadertje Staat mag het weten. Prik nummer 2 is pas voorzien voor juni dus tegen mijn verjaardag zou ik safe moeten zijn. Als dat geen goed nieuws is.

Ik heb vandaag hoofdstuk 9 over 'Liefde en partnerschap' gestudeerd en nu moet ik een koppel interviewen over hun relatie. Heel veel van mijn vrienden zijn happy singles wat natuurlijk logisch is wanneer je zelf single bent.  En door corona kan ik zomaar niet ergens bij een koppel binnenvallen. Dus zal ik online iets moeten regelen.

Ik kijk ernaar uit om mijn getuigschrift te halen zodat ik terug wat meer tijd krijg om te schrijven en om er online dingen mee te kunnen doen. Want of je het nu wilt of niet we gaan naar een digitale toekomst. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN