EEN BRONSTIG JAAR



Jullie zullen ondertussen al gemerkt hebben dat ik minder schrijf en niet meer elke dag op post ben. Ik ben met zoveel dingen bezig dat ik het 's avonds te tijd niet meer vind om te schrijven. Zo ben ik gisterenavond tot zeer laat met BaZi en Feng Shui bezig geweest. Het was super interessant want het ging over de dieren die op relationeel vlak gaan scoren dit jaar. Mijn diertjes stonden er natuurlijk niet tussen dus ik blijf nog even zo vrij als een vogeltje.

Wat ik wel grappig vond is dat de konijnen zeer populair zullen zijn, de tijgers plots verliefd worden, de varkens van het straat geraken en dat de paarden een zeer bronstig jaar tegemoet zullen gaan, ju paard. Amai dat belooft!

Nog een tip voor de ratjes, de os en de rat dat betekent communicatiemoeilijkheden dus zullen de ratjes dit jaar zeer duidelijk moeten zijn om misverstanden te vermijden. En nu ga ik mijn laatste deel van de spirituele Feng Shui verwerken. Tot ...


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN