HELLO SUNSHINE


"Ik ben in mijn nopjes", zou Jacques Vermeire zeggen. Hallo zon, wat een verschil met vorige week. Ik word er zo vrolijk van en heb energie voor twee. Ik voel me herboren en dit enkel door mijn koffie buiten in het zonnetje te kunnen drinken. Ik sluit dan even mijn ogen zodat ik nog meer van de warmte op mijn huid kan genieten. Daar word ik helemaal zen van. En tijdens dat stiltemoment, krijg ik de meest creatieve ideeën. Ik moet er enkel nog tijd voor maken om ze te kunnen uitwerken.

Ik heb in het groot opgeschreven : werk maken van webinars en zoom. Mijn intentie is om in een klein groepje een leuk moment te creëren voor wie interesse heeft in Chinese astrologie, numerologie.  Niet te uitgebreid want ik ben zelf maar een beginneling maar gewoon even in het kort overlopen wat het is en wat je kan verwachten dit jaar. Ik zou ook zeer graag weeral in kleine groepjes wat gezellig willen praten over bepaalde stukken in mijn boek en wat jullie bij die passages voelen en ervaren. Het is volledig gratis.

Dus 2 dingen, Chinese astrologie en het leven zoals het is. Wie interesse heeft, mag me privébericht sturen. Niet twijfelen gewoon doen, wie weet vind je wel een nieuwe passie zoals ik.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN