VASTBERADENER DAN OOIT


Mijn enthousiasme en passie zijn enorm getriggerd. Momenteel ben ik zo in de ban van Chinese astrologie dat ik in mijn vrije tijd niets anders doe dan webinars volgen en alles googelen wat ik niet begrijp.  Wanneer ik het verleden controleer aan de hand van de data die ik in mijn BaZi app staan heb dan valt mijn mond open van verbazing. Elke negatieve gebeurtenis in mijn leven kan ik gewoon aflezen in mijn BaZi.

Ik ben nog harder gemotiveerd dan ooit en ik weet nu zeker dat ik mijn coaching zal combineren met Chinese astrologie. Dus in de pipeline staan momenteel : wandelcoach - koffiekletscoach - life coach - shopping coach en dit alles overgoten met een Oosters sausje van QMDJ.

Mijn keuze werd nog eens extra bevestigd toen ik deze avond de krant las en in het groot "Psychologen sluiten zelfs wachtlijsten af" zag staan. De mensen hebben meer en meer nood aan ventilatie en vooral aan een luisterend oor. En ook aan iemand die hen kan enthousiasmeren en wat positieve energie in hun leven brengt. Ik heb ondertussen al enkele mensen getrakteerd op een mini lezing en zij inspireerden me om zeker verder te doen. Ik leer elke dag bij en donderdag heb ik een privé sessie met Yolanda van YoY4Life die me wat extra kneepjes van het vak zal leren.

Dit verklaart dus waarom ik niet meer elke dag blog. Ik investeer mijn tijd vooral in werken en studeren zodat ik kan groeien als mens maar bovenal verlichting mag brengen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN