EN WE GAAN WEER VERDER


Ik ben twee dagen even offline geweest en heb andere prioriteiten gesteld. Hierboven zijn ze me blijkbaar aan het testen. Ze sturen dingen op mijn pad zodat ik kan bewijzen dat ik mijn lessen geleerd heb. En ik heb ze geleerd want ondanks alle verdriet voel ik me ook zeer gelukkig en zeer rijk. Zeer rijk omdat ik een dak boven mijn hoofd heb, me kan verwarmen en voeden, omringd ben door familie en goede vrienden, veel liefde krijg en geef, gezond boerinnenverstand heb en nog vele meer om dankbaar voor te zijn.

Marcelle heeft twee nachten zitten huilen en zoeken naar haar mama. Vannacht heb ik haar niet gehoord. Voor haar is het ook even wennen net zoals voor mij. Een dier in huis minder dat voel je.

Lomp is ook vis maar de kop deugt niet, ik heb de laatste trede gemist en mijn enkel verstuikt. En door me willen vast te houden aan de trapleuning heb ik mijn slechte schouder verkeerd gedraaid. Ik voel dat ik leef en ik neem een pijnstiller meer. Ook dat gaat over.

Gelukkig ben ik verwend geweest door mijn zoon en zijn vriendin. Die hebben me de twee voorbije avonden gesteund en we hebben samen rummikub gespeeld en nadien nog naar een film gekeken. Dus ik mag helemaal niet klagen. Mijn weekend begint en mijn agenda is leeg, wat een luxe.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN