GOEDE REIS LIEVE JULIETTE ✨🕯✨



Een week geleden schreef ik dat ik zo verdrietig was om Juliette. Ze was hard achteruitgegaan en de dierenarts gaf haar twee spuitjes in de hoop dat ze zou opkikkeren. Ze was enkele dagen beter en ik kreeg weer goede hoop. Mijn tranen waren gestopt en ik genoot weer van haar zien rond te lopen in huis. Maar sinds gisteren zag ik ze opnieuw zwakker worden en vandaag kon ze zeer moeilijk ademen. Ze hapte zelfs met open mond naar lucht. Ze kon geen twee stappen meer doen of ze lag op de grond te hijgen. Ik belde de dierenarts en hij had er geen goed oog meer in. Ik kreeg een flashback en moest zowel aan onze papa als ons mama denken die in hun laatste uren ook minder adem kregen. 

Ik mag en kan Juliette niet laten afzien, met pijn in mijn hart moet ik haar laten gaan. Dit schreef ik net voor de dierenarts deze avond kwam. Maar Juliette besliste zelf dat het haar tijd was en is tijdens het bezoek van de dierenarts, toen hij haar spuitje klaarmaakte, heengegaan. 

Lieve Juliette, vorig jaar rond deze tijd kwam jij onverwachts in mijn leven tijdens een zware storm. Je veroverde mijn hart en ik die gezworen had nooit huisdieren toe te laten, nam jou en je kittens met veel liefde op in ons gezinnetje. De tijd was kort maar oh zo boeiend en leerrijk. Bedankt lieve schat om mijn leven rijker te maken en bedankt voor Marcelle Belle.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN