WAT IS ECHT BELANGRIJK?



Ik lees in de krant over Prins Philip van Engeland die zaterdag zijn uitvaart krijgt en in grote letters staat: "Hét moment om stil te staan bij wat echt belangrijk is." De titel zegt me niets maar tijdens het lezen komen er allerlei associaties naar boven die mezelf doen stilstaan bij wat echt belangrijk is.

WAT IS ECHT BELANGRIJK?

Ik sta momenteel weer in zesde versnelling en ondertussen blijven de taken en dingen die mijn dringende aandacht nodig hebben binnenkomen. Alles en iedereen is belangrijk en krijgt top prioriteit maar hola Pola wacht eens even, dat ben ik ook! Mijn ik is even belangrijk als alle andere ikken. Waarom blijf ik de neiging hebben om mezelf steeds op de tweede plaats te zetten? Ik dacht dat ik goed bezig was en mijn demonen goed onder controle had maar ons mama haar dood heeft me verzwakt en dat besef ik maar al te goed. 

In mijn Feng Shui kalender staat de quote van vandaag en terwijl ik hem lees besef ik maar al te goed dat ik te hard bezig ben met to make it happen. Zo hard dat ik vergeet wat echt belangrijk is.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN