CORONAKAPSEL

 



Als er nu iets is waarover ik niet mag klagen dan is het over mijn weelderige bos haar. Ik was het en laat het gewoon aan de lucht drogen. Brushen, doe ik niet want dan krijg ik de borstel er niet meer uit. Ondertussen begin ik toch een serieuze uitgroei te krijgen en komt mijn pony tot aan mijn kin. Zie het verschil met vorig jaar. En dan bedenk ik me net dat ik normaal zo'n 500 euro per jaar aan de kapper spendeer. Mijn coronakapsel is voor mij een besparing maar wat een verlies voor de kapper. 

Zoek het verschil


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN