DE KRACHT VAN POSITIEF DENKEN

 

Ik was bijna vergeten hoe sterk de kracht van positief denken kan zijn. Door mijn grijze bril zag ik enkel nog maar naar de negatieve kant van het leven. Ik had echt nooit verwacht dat ik ondanks alle geleerde lessen me ooit nog zo zwaarmoedig zou kunnen voelen. Toch niet omdat ik het in mijn boek vooral heb over hoe anders denken je leven positief kan veranderen. Was ik dat toch even vergeten zeker maar door mijn roze bril weer tijdig op te zetten en me meer te focussen op de goede dingen, zag de wereld er vandaag al stukken beter uit. 

Ik ben vandaag voor de eerste keer sinds lange tijd weer naar de markt in Leuven geweest en heb daar samen met mijn zus gepicknickt. Hoe gezellig was dat. Geen enkele sombere gedachte passeerde de revue. We kwamen nog een kennis tegen waarmee we zo aan het kwebbelen waren dat de politie moest lachen en zei dat we net hangjongeren leken.

Bovendien werd er thuis onverwachts een prachtig boeketje bloemen van mijn lieve collega's geleverd dat direct door Marcelle goedgekeurd werd. Mijn zus schonk me tulpen en van Louise kreeg ik een zelfgemaakt armbandje. Na regen komt zonneschijn en bij deze wil ik vandaag mijn blog eindigen met onderstaande quote.


TREK IETS POSITIEFS AAN DAT PAST ALTIJD

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN