EEN KLEIN GEBAAR




Je hebt zo van die periodes in je leven dat het ene na het andere komt. En momenteel ga ik inwendig door een moeilijkere periode. Vorig jaar begaf het ene belangrijke toestel het na het andere maar toestellen kan je vervangen, het kost enkel wat geld, tijd en misschien ook een beetje stress om te kiezen en ze aan te schaffen. Maar je moeder kan je niet vervangen en het verdriet maakt bij mij oude wondes wakker. Ondanks ik weet hoe ik ermee moet omgaan, heb ik het toch lastig.  Gelukkig ben ik iemand die zich niet laat belemmeren door lastige dingen maar het remt me wel af. 

Mijn laatste blog ging over echte vrienden maar er bestaan niet enkel echte vrienden maar ook lieve collega's. Vandaag werd ik aangenaam verrast door een goede, lieve collega die voor mijn deur stopte en me zomaar een boeketje tulpen kwam afgeven. Ik had dit totaal niet verwacht en tulpen zijn mijn lievelingsbloemen. Zo mooi en ze blijven groeien waardoor het boeketje mee verandert. Dankjewel Thea voor dit gebaar dat voor mij veel betekent. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN