ECHTE VRIENDEN

 


Ik ben het meest in mijn element wanneer de zon schijnt en ik buiten in alle rust van haar licht en warmte kan genieten. Dus deze week was zalig, wat een deugd, dat hebben we toch weer gehad. Vandaag stak er een leuke verrassing in de brievenbus. Het wat een lief kaartje van mijn goede vriendin Cecile die ik omwille van corona al een hele tijd niet meer gezien heb. Nochtans hadden we begin vorig jaar afgesproken dat we nooit nog zo lang zouden wachten om samen iets leuks te doen. Wisten wij toen veel dat Covid-19 de wereld zou doen daveren. 

Ze schreef dat uit het oog niet uit het hart is, zo lief en zo opbeurend. Dankjewel het was een hart onder de riem en het deed me meer dan anders beseffen dat een goede vriendschap onbetaalbaar is. 








Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN