17 APRIL DAG VAN HET GELUK

 


Ik ben zo blij dat de 'Dag van het Geluk' online kan doorgaan. Het is een dag vol inspiratie. De ene lezing na de andere die je doet stilstaan bij het leven. Wat maakt ons gelukkig? Wat doet ons groeien? Wat is de belangrijkste sleutel tot geluk? Hoe denken we en hoe gaan we om met de wereld?

We leven in een moderne wereld die heel wat voordelen heeft maar tegelijkertijd ook heel veel nieuwe psychologische problemen en eenzaamheid met zich meebrengt.          Dr. Gerbert Bakx, de oprichter van de Academie voor Levenskunst, bijt zaterdagochtend de spits af met een lezing over levenskunst in de hedendaagse samenleving.

Het leven vraagt ons niet of we klaar zijn voor de uitdagingen van vandaag en morgen, vertelt Gerbert Bakx die arts, filosoof en psychotherapeut is.  En ik weet uit ervaring dat er inderdaad heel wat uitdagingen op ons pad kunnen komen, klaar of niet, ready or not. Mijn pad is momenteel weer zeer hobbelig maar dankzij inspirerende lezingen en boeken, trotseer ik de golven.

Ben je net zo gepassioneerd als ik of nieuwgierig naar het programma klik dan op  Programma en inschrijven en misschien zien we elkaar zaterdag online.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN