MEIMAAND TIJD OM JE EI UIT TE BROEDEN



In mei leggen alle vogels een ei, de natuur ontwaakt, de lammetjes dartelen vrolijk in het rond en de kermissen en rommelmarkten lokken de mensen weer naar buiten zonder de verplichte mondmaskers zoals tijdens de corona. We staan er niet meer bij stil maar andere jaren was het wel anders. Voor velen is hun leven ondertussen drastisch veranderd, ook bij mij. Dus tijd om ons ei uit te broeden en te reflecteren over wat we willen en niet meer willen. 

Ikzelf voel het weer borrelen en ik ben eindelijk klaar om mijn blog nog eens onder handen te nemen. Oorspronkelijk was ik ermee begonnen om een uitgever te vinden en om mijn boek te kunnen promoten. Maar toen kwam corona en die strooide roet in het eten. Het roet is ondertussen verteerd en dus pakken we de draad weer op. Ik zit vol bruisende ideeën en sta te popelen om er iets mee te doen. Ik wens jullie vandaag een fijne 1ste mei en laat jullie door niets of niemand belemmeren om jezelf te kunnen zijn.






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN