MARCELLE 🎂


Hip hip hoera Marcelle Belle is drie jaar. 

Drie jaar geleden zat ik uren in het tuinhok bij Juliette, mijn geadopteerde zwangere zwerfkat, om bij de bevalling te kunnen zijn. Ik had het geluk om de geboorte van Marcelle te mogen vereeuwigen. Ze was kitten nummer drie en ze stal onmiddellijk mijn hart omdat ze helemaal anders was.  Nooit had ik gedacht zoveel liefde te krijgen van een kat. Ze maakt volwaardig deel uit van deze kleine familie en illustreert maar al te goed het gezegde “honden hebben baasjes, katten personeel”.

Dikke knuffel Celle Belleke 😻 🐾





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN