DURF TE SPRINGEN

 


Soms heb je van die dromen die je wakker houden……tot je ze uitvoert ❣️


Drie jaar geleden kwam er voor mij, tijdens corona en de lockdown, een grote droom uit. Mijn boek werd werkelijkheid. Wie had dit ooit gedacht? Ik niet want ik had oorspronkelijk helemaal niet de intentie om een boek te schrijven. Maar omdat vele boeken me geholpen hebben om na mijn pijnlijke scheiding weer verder met mijn leven te kunnen, besloot ik om zelf een boek te schrijven. Een boek in eenvoudige taal dat iedereen die er nood aan had zou kunnen inspireren.  Want na regen komt zonneschijn ook al geloof je er op dat moment totaal niet meer in. Een boek dat helpt om meer inzicht te krijgen en duidelijk maakt dat jij de kapitein van je eigen schip bent. De wind kan je niet veranderen maar wel de stand van de zeilen. En als je de zon wilt zien, zul je de storm moeten trotseren.

Ondertussen heb ik al enkele grote stormen getrotseerd maar gelukkig ook heel vaak de zon gezien. Het is zoals het weer hier in België, wisselvallig met mooie en minder mooie dagen. Het is de bedoeling om van de mooie te kunnen genieten en van de slechte geen drama te maken. 

Ik ben ontzettend blij met mijn boek dat nog steeds te verkrijgen is. Dus durf te dromen en laat ze in vervulling gaan. Lukt het niet alleen, laat je dan helpen, vraag raad, ga op onderzoek uit. Durf te springen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN