HIP HIP HOERA VOOR MARCELLE


Een jaar geleden veranderde mijn leven. Zeg nooit nooit want voor je het weet doe je dingen waarvan je nooit gedacht had ze ooit te doen. Ik hield helemaal niet van katten en bleef het liefst zo ver mogelijk uit hun buurt. Maar ja, Juliette de zwerfkat, die dacht daar anders over. Zij wist mij helemaal rond haar pootje te winden en voor ik het wist zat ik vier uur in een petieterig tuinhok te wachten tot haar eerste kitten geboren werd, een zwart katertje. Twee uur later werd zijn zusje geboren, de miniversie van hemzelf. En toen, toen kwam Marcelle met heel veel gekrijs tevoorschijn. Ik was direct verkocht aan dit bijzondere schepseltje dat totaal anders. Ondertussen kennen jullie het verhaal, nee er komt geen kat binnen, nee echt niet hoor en twee maanden later zaten er vier binnen en sneuvelden mijn gordijnen en al mijn planten.

Heb ik spijt? Nee, helemaal niet want ik krijg zoveel liefde van Marcelle Belle. Het heeft me wel heel veel kopzorgen en stress opgeleverd. Werk maar eens thuis met een kitten die constant op je klavier springt en je mails durft te deleten of die zit te zeuren om buiten te mogen. Het heeft toch een tijdje geduurd voor ik haar zorgeloos buiten durfde te laten. Ondertussen zit ze meer buiten dan binnen waar ze achter alles jaagt dat beweegt. 

Maar vandaag is ze een jaar en maakt ze deel uit van mijn leven. Ze krijgt alle aandacht en liefde wordt rotverwend. Bij deze laat ik jullie mee genieten van haar mooiste foto's.






































Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN