MARCELLE BESCHOTEN

 



Ik wou dat ik leuk nieuws kon posten, zeker als eerste bericht in het nieuwe jaar. Maar onbekenden hebben 2 dagen geleden mijn kat Marcelle bijna doodgeschoten. We zijn met haar in spoed s’avonds laat naar de dierenarts gereden. Het hele verhaal lees je hieronder in het artikel van Leuven Actueel. 

https://www.leuvenactueel.be



Gisteren postte ik mijn verhaal op de groep van Veltem en Herent om de buren te verwittigen. Velen hebben gereageerd en hebben hun steun betuigd. Bij deze dankjewel iedereen 😘

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN