KOGEL IS VERWIJDERD


Even een update over Marcelle, het gaat al vele beter. De operatie is goed verlopen en de kogel is verwijderd. Ik was wel geschrokken want die was groter dan ik dacht.  Ons Celleke Belleke, zoals ik haar vaak noem, loopt weer rond en zit al te zeuren om buiten te mogen. Ik weet niet wanneer ik haar weer buiten durf te laten want we weten nog niet wie het gedaan heeft en waarom? Ze heeft deze keer veel geluk gehad want enkele millimeters verder...



Ondertussen is haar verhaal al door verschillende media gedeeld en heeft ze veel aandacht gekregen. Morgen verschijnt er ook een artikel in Het Laatste Nieuws. Ik had nooit verwacht dat er zoveel interesse zou zijn toen ik het incident op Facebook meldde. Hopelijk blijft het bij deze ene keer en kunnen alle poezen hier weer zorgeloos vrij rondlopen.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN