WANDELEN

 



Deze maand staan er al 221605 stappen op mijn teller. Dit komt omdat we op het werk met een challenge bezig zijn om in april met ons team de meeste stappen te zetten. We zijn goed bezig want we staan momenteel op de tweede plaats.

Nu moet ik toegeven dat deze uitdaging veel met me doet, niet enkel fysiek maar ook mentaal. Ik ben altijd zeer sportief geweest en als ik me ergens voor engageer dan ga ik er volledig voor dus trek ik elke dag trouw mijn wandelschoenen aan. En tijdens dat wandelen geniet ik van de mooie streek waar ik woon en voel ik mijn conditie met de dag beter en beter worden. 

Het is lang geleden dat ik me nog zo actief gevoeld heb. Ik ben hier zo ontzettend dankbaar voor want een jaar geleden kon ik amper een helling opwandelen. Volgens Hippocrates is wandelen het beste medicijn en wanneer ik reflecteer dan kan ik dit enkel beamen. 



























Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN