SOUL SEARCH COUNSELLING

 



Gisteren ben ik samen met mijn zus naar een introductie in tarot workshop geweest. Ik ben grote fan van Barbara van Soul Search Counselling en het toeval wou dat zij een cursus gaf.

Daar ik elke maand vol belangstelling uitkijk naar haar filmpjes, kon ik deze gelegenheid niet voorbij laten gaan om haar in levende lijve te ontmoeten. Al wie interesse in astrologie en kaartlegging heeft, raad ik Barbara zeker aan. Een zeer leuke inspirerende dame.


Ons mama die was veel met spiritualiteit bezig waardoor ik al op zeer jonge leeftijd ermee in aanraking kwam. Ondanks ik een ongelovige Thomas was, intrigeerde het me enorm. Ik wou steeds bewijzen dat het allemaal zever in pakjes was. En de dingen waarvan ik dacht in geen honderd jaar, kwamen het eerste uit. Zo werd er me 40 jaar geleden voorspeld dat ik zou beginnen te schrijven. Ik heb daar toen heel hard mee moeten lachen omdat ik helemaal geen groot licht in het schrijven was. Nederlands was mijn zwakste vak. En ondertussen is mijn eerste boek een feit.


Dus zeg nooit nooit. Ondertussen ben ik al enkele jaren bezig met Chinese astrologie en het kriebelt harder en harder om er een kleine introductiecursus over te schrijven. Dus wie weet lezen jullie binnenkort over jullie Ba-Zi.


Hieronder de links waar jullie Barbara op YouTube en Facebook kunnen vinden. Veel plezier en hopelijk staat er jullie veel goeds te wachten.


Soul search counselling

Link Facebook Soul Search Counselling


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN