VROLIJK KERSTFEEST



Ik hoop dat iedereen gisteren of vandaag een fijne Kerst heeft gehad.

Het was mijn eerste Kerstfeestje in het nieuw huis en ik heb er samen met mijn familie en vrienden heel hard van genoten. Ik ben zo blij want het is een ontzettende moeilijk en zeer uitdagend jaar geweest. Uiteindelijk komt alles goed en heb ik weer meer en meer zin om te lezen en te schrijven. Er lagen 2 nieuwe boeken onder de kerstboom en de eerste is al bijna uit. Mijn gedrevenheid is terug van weggeweest.




Ik wens jullie voor de laatste dagen van het jaar veel vreugde en gezelligheid met 

elkaar. En voor alle dagen die volgen veel geluk en weinig zorgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN