GELUKKIGE VERJAARDAG MOEDERTJE

 



 HIP HIP HOERA!

Vandaag is het hierboven feest en de feesttafel zal enorm zijn want ondertussen hebben bijna al de oude buren hun voetjes bij onder de hemelse tafel gezet. Dat het daar een leuke bende is daar zal niemand aan twijfelen. 

Mijn allerliefste moedertje, twee jaar geleden hadden we nog het geluk je 91 jaar zien te worden. Feest was het niet want we zaten aan je bed te waken om twee dagen later afscheid te nemen. Vandaag vier ik in alle stilte je 93ste verjaardag. Ik kijk naar al de leuke filmpjes en zotte foto's die we de laatste levensjaren gemaakt hebben. Ze toveren een glimlach op mijn gezicht omdat het zulke leuke herinneringen zijn. De appel valt niet ver van de boom want ik krijg hoe ouder ik word, meer en meer jouw trekjes. Saai zal het in ieder geval niet worden.

Ik stuur een dikke verjaardagsknuffel naar hierboven, zet de boel daar maar goed op stelten met onze papa en alle toffe buren, vrienden en familieleden die we hier moeten missen. Hip hip hoera en tot in den draai!








Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN