UITEINDELLIJK KOMT ALLES GOED

 



Als ik mijn leven de laatste jaren zou vergelijken met het weer dan zou ik durven zeggen dat het enorm zware stormachtige jaren waren. En tijdens de drukte was ik mezelf weer eens kwijtgespeeld. Hoe doe ik dat toch steeds?

Maar vandaag zag ik weer een mooie glimp van mezelf en voelde ik terug de echte Viv, waar ze blij van wordt en wat haar energie geeft. Ik was mijn zielsmissie kwijt en plots kwam ze weer tevoorschijn. Alle puzzelstukken vielen in elkaar en ik begreep ineens ook waarom bepaalde dingen moesten gebeuren. 

Ik ben zo blij dat ik weer kan gaan werken en ik voel me zo ontzettend gezegend met mijn baas en collega’s die mij de nodige tijd gaven zodat ik me op mijn eigen tempo weer kon inwerken. Uiteindelijk komt alles goed, zolang we er maar zelf blijven in geloven en zolang we onze angsten onder ogen durven zien.

Ik ging met een blij gevoel naar huis maar kon het niet nalaten om eerst een selfie te maken met de Kevin onze nieuwe medewerker aan het onthaal. 

Hup België hup!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN